Uppdatering!

Ja då har det gått en tid sen sist och en del har hänt. Men jag tänkte dra en snabbversion av det hela och det börjar med att jag flyger från Shanghai mot Sverige. Mellanlandningen i Frankfurt va lite oroande då det va snöoväder som plågat dem ett par dagar. Och tur hade jag, alla plan mot Göteborg var inställda från mitt bolag utom just mitt plan, så jag var en av dom få som fick komma hem i någorlunda tid till Sverige.

Väl hemma har jag firat jul och nyår, dock i lugn variant men det har ändå vart en riktigt skön period. Mycket snö har det varit också kan jag lova. Men det har vart lugnande och skönt att vara hemma och rehabelitera. Nu framöver väntas att söka jobb för framtiden, samt starta upp egna företaget. Ska även göra klart kurserna i Kina på distans och sist men inte minst ska jag ha en hel del läkarbesök för att se till att jag blir riktigt bra samt slipper liknande öden i framtiden. Detta var allt från mig just nu:) Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0