Nu är Ski-net nära

Ja snart har vi terminator filmerna framför oss här på gatorna! Ne skämt åsido, jag har nyss fått min iphone4 som jag beställt och det är lite sjukt hur mycket man kan göra med de små mobiltelefonerna nu. Jag är inte direkt gammal men jag minns rätt väl tiden då ingen hade mobiltelefoner, och det var verkligen inget man kunde ana skulle se ut såhär idag. Lite rolig kuriosa så.



Nu ska jag dock se om jag inte kan använda telefonen på ett sådant sätt att jag kan fota och skicka direkt upp till bloggen från telefonen. Isåfall kommer det vara mycket mer foton i inläggen framöver och det vore riktigt smidigt. Jag har även hittat ett litet roligt tillbehör till iphonen, nämligen en fisheyelens. För er som inte vet så är det en lins till kameror som gör det hela mer ovalt och används flitigt i extremsportsfilmer såsom skate-filmer.

Denna smidiga lilla manick skulle inderlätta en hel del vloggande. Dock vet jag inte om det riktigt är min grej, men kanske kunde vara kul och göra små minivideos och lägga upp. Får se, får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0