Kinesiska, en bulle i kylen och serier

Den här dagen har runnit förbi likt en brusten damm. Innan jag visste ordet av så står klockan på kvart i elva på natten. Tur är då att jag har sovmorgon imorgon till klockan två. Tacka vet jag för det:)

Jag testade lite ovanliga bakelser igår, fast vet inte jag kan kalla det bakelse, skulle mer kalla det varm macka. Fast denna mackan var kall. Det var tjockt vitt bröd med annanas, smält ost, korv, och nått mer. Fast det va riktigt gott:)
Köpte även en mer traditionell bulle också men den ligger fortfarande i kylskåpet:)

Idag har vi fått lite läxa i kinesiskan, men jag är för trött för att verkligen ta tag i den. Jag får sova in lite energi och göra den imorgon förmiddag innan skolan. Inte så ansvarsfullt av mig, men en lösning i sämre tider=)

Här under är för övrigt min fräcka mugg jag är stolt över. Jag och Chi handlade för tillräckligt mycket i en butik på SML center för att få varsin. Så här är min rockiga mugg som det står MJeans på, vilket jag tycker är passande till en snubbe vars initialer är just MJ:)



Ne nu är det ett serieavsnitt av serien Chuck vilket jag införskaffat en dvd-box med 3 säsonger på. 170:- fick jag ge, och där borde jag varit en mycket bättre prutare för det var ett riktigt överpris. Men skivorna funkar, det är bra kvalité och boxen är rätt snygg så jag överlever:)

Här är lite bilder från gårdagen när vi va ute och gick. Dock inte bästa kvaliten då jag inte har nått stativ och man behöver långa slutartider när det är mörkt:) Men ni får ett humm va man har utanför byggnaden iaf.







(som sagt inte bästa kvaliten på bilden, men detta är iaf byggnaden vi bor i. Vi bor i detta spektakel på våning 8)

Sov gott allesammans!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket snyggt hus ni bor i!!

Kul å läsa lite om hur du har de, du är duktig på att uppdatera:) Bra mikkis.

Imorn kommer Jenny, christian och mattias ner å hälsar på mej i Malmö. Önskar du skulle med också!!

Miss yoooou.

massa kramar från mig

2010-09-23 @ 23:59:14
Postat av: Ricke

Fet blogg Mick!

2010-09-24 @ 11:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0