En lugnare dag

Idag har det inte hänt så mycket speciellt faktiskt, det har dock vart väldigt varmt. När jag pratar om varmt så menar jag runt 30 grader och en luftfuktiget som skulle få varje regnskog avundsjuk. Hade det inte vart för att man bryr sig om en låg vattenräkning så hade jag duschat 3-4 gånger per dag. Fast om man räknar med hur svettig man blir dessa dagar så kanske man är uppe i den nivån iaf:)

Haft lektioner idag i Media relations management och Event desig. Båda kurserna ser att kunna bli rätt roliga. En kul sak att nämna är att i MRM så hoppas dom att vi ska kunna få ta del av Rolex Masters. Detta är en riktigt stor tennisturnering som ingår i världstouren som jag förstått det och kända namn som Federer och Nadal kommer. Skolan håller på och försöker fixa biljetter åt oss, samt att vi ska få gå backstage och träffa någon tennisspelare samt eventmanagern för eventet. Jag hoppas verkligen det blir av, trots att jag inte är direkt insatt i tennis så är detta stort även för mig.

Annars under dagen har jag vart med Ay Tyng och visat henne Sml center (stort shoppingcenter) som snart skall öppnas och den där underbara gränden jag nämnt innan med mat och dylikt från alla hörn. Tog även med mig kameran idag så har fotat. Det blev även ett besök på KFC när vi ändå var i köpcentret:)



Nu sitter jag dock här hemma, klockan börjar bli sent och jag har läxa tills imorn att göra. Men det kommer mer att skriva om imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Lancia

Fyfan för KFC. Alla mina asienresor har förstört KFC för mig forever!

2010-09-21 @ 19:59:58
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: emelie

asså du har tur att du får vara där jag vill också åka dit men du jag saknar dig så kom hem snarr :)!!

2010-09-21 @ 21:37:29
Postat av: Mikael

Lancia: ah jag är inte så förtjust i KFC jag heller längre. Det va bättre i Usa på den fronten.



Emelie: japp jag har nog tur faktiskt, Men du kommer ha massa chanser i framtiden att besöka detta landet:) Saknar er också, och innan ni vet ordet av är jag hemma igen!:)

2010-09-22 @ 17:33:20
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0