En dag av vandring toalettbesök och barbeque

Ja som rubriken lyder har dagen sett ut:) Vi började med att vi mötte upp Sophie och anna utanför Costa för att vandra ner deras stora gata och upptäcka lite. Dom hade även hört att det skulle finnas en fin park längs gatan, dock en ganska bra bit bort. Men vi kom tillslut till parken och den var jättefin, det var skönt med en såpass grön plats mitt bland alla höghus, kan lätt tänka mig att dra mig dit på morgonen för att springa en runda.



Vi vandrade sedan runt i stora affärshus som var va 6 våningar höga och kollade runt för att avsluta det hela på mcdonalds över lite mat.

Sen under dagen har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt för min mage har börjat säga ifrån mot maten här borta. Dom säger att det är bara en tidsfråga för västerlänningar innan magen gör detta. Nu var det min tur iaf, så jag har vart rätt flitig med mina toabesök utan att gå in på för mycket detaljer. Dock så är jag förberedd och har med mig resetabletter mot detta och de funkade bra.

På kvällen blev jag och chi, anna och sophie upphämtade av Mark (mäklaren), hans syster, William (våran hyresvärd) och hans vän Tom för att gå ut allesammans på barbequekväll:)
Maten var underbar och det var mer än vad vi alla kunde äta. Det var allt från lamm, gris, fisk, tofu, grönsaker, svamp och majs. Det var riktigt skoj och jag fick lära mig att äta en hel del saker som jag inte gjort innan. Jag fick även lärt mig en hel del nya kinesiska ord och sätt ett beté sig på:) En lyckad kväll helt enkelt! Imorgon börjar skolan så nu är det lite serier och läggdags. Ha det gott allesammans! Riktigt skoj att det är lite folk som läser bloggen, det är det som motiverar att skriva:)




Kommentarer
Postat av: Jimmy

ta mig tusan det där ser helt gudomligt ut ! avundas dina erfarenheter du samlar på dig!! kom hem snart!! oboyen och nudlarna väntar på dig ;)

2010-09-12 @ 17:26:43
Postat av: Karina Söyland

Det är såååååå härligt att läsa om allt du varit och är med om. Du ser ut att må kanon på alla bilder och jag avundas allt du får va med om.

Fortsätt skriva......allt är jättespännande

Hälsningar från Myrvägen 4B i Torvmossen

2010-09-14 @ 17:28:23
URL: http://mickenext.blogg.se/
Postat av: Karina Söyland

Det är såååååå härligt att läsa om allt du varit och är med om. Du ser ut att må kanon på alla bilder och jag avundas allt du får va med om.

Fortsätt skriva......allt är jättespännande

Hälsningar från Myrvägen 4B i Torvmossen

Postat av: Karina Söyland

Oj det blev visst 2 likadana men jag trodde datorn "hängde sig " första gången....

Postat av: Mikael

Jimmy: Låter som en oslagbar kombination!:) längtar!^^



Karina: Vad kul att höra från er:), det är mycket här att ta in och det är skoj. Det ska allt komma upp mer inlägg och bilder för er att läsa när ni får tid:) Hälsa alla där hemma i familjen!

2010-09-15 @ 04:30:58
URL: http://mickenext.blogg.se/
Postat av: Erik

CHAO CAOW= barbeque

2010-09-25 @ 13:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0