Kort skoldag, fotoläxa och fotbollsträning

Min dag summeras kort och gott med inläggets rubrik. Skoldagen på måndagen är en riktig mjukstart på veckan. Vi har endast två lektioner på knappa timman var, så efter att jag ätit lite så var jag redan hemma vid halv 11 tiden. Passade på och tog en powernap, sen stack jag och Chi-tak till ett västerländst ställe och åt en pasta. På eftermiddagen passade jag på att dra ner till arenan för att jogga lite för att upprätthålla den bra träningsstreak jag har nu. Har tränat nått varje dag ett tag nu och det känns bra, börjar komma i bättre form. Men efter jag joggat en del så var det dags för fotboll!

Jag träffade en person nere på arenan häromdagen när jag joggade som informerade mig om att västerländska fotbollslag tränar/spelar där varje måndag vid halv 8. Så jag frågade om det fanns möjlighet att vara med och dom har ett gäng som samlas varje måndag och sätter ihop lag för lite fotbollsträning. Så idag passade jag på att va med efter min joggning. Det var riktigt skoj och dom som spelar där va riktigt schyssta, så framöver har jag fotbollsträning på måndagar, något jag saknat, en rolig sport att sysselsätta mig med:)

Sen nu sent på kvällen gjorde jag klart min fotoläxa till event design kursen. Så den är inskickad och klar, nu är det dags att sova! En dag imorgon också:)

Här är en bild på arenan vi har bakom höghuset. Riktigt smidigt att ha den så nära.

Kommentarer
Postat av: Jago

Ingen tråkig arena att ha som bakgård ;)

2010-10-19 @ 11:06:25
URL: http://thenarcissist.blogg.se/
Postat av: pellepop

visste inte att du va en sån sportkille (både tennis och fotboll)!? men sent ska en syndare vakna...



ps vill du ha några ord på svenska? lyssna då på Daniel Adams-Ray med låten Gubben I Lådan. ds

2010-10-19 @ 12:56:34
Postat av: Micke

Har faktiskt hittat den låten också:) Riktigt bra är den! Har den på min spotifylista:D



Jo jag har väl alltid vart lite av en sportkille, bara inte låtit den sidan av mig vara så dominant:)

2010-10-26 @ 14:40:52
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0