Hårdträning både fysiskt och mentalt

Nu har det börjat på allvar, nu är det träningstajm!:) Har sen ett tag tillbaka vart hyggligt duktig på att äta bra, och även se till att röra mig. Har vart ute och sprungit en del samt fotbollsträning samt lite hemmatränande. Men nu tar jag det ett steg längre för nu har jag skrivit in mig på ett gym bara 100 meter från byggnaden jag bor i.

Har vart där och tränat två dagar i rad nu och jag trivs, det är inte det största gymmet men det har vad jag behöver. Så nu är det bara att fortsätta äta rätt och träna som jag gör nu så ska man nog va i bra form tills man kommer hem. Har ju redan börjat se lite resultat under tiden jag vart här så det skall gå bra det här!:)




Men så är det kinesiskan! det är så att kursen slutar nu på torsdag och då med ett muntligt sluttest. Därför sitter jag i detta nu och pluggar in ord och försöker göra mig redo, dock med mindre bra resultat då jag mer än ofta försvinner in i saker på datorn:P Men det skall nog gå vägen ändå, som jag förstått det hela så är detta provet ca 40% av betyget och resterande saker har jag redan klarat av. Så sålänge jag inte klantar till det avsevärt så borde jag på torsdag eftermiddag iaf ha ett godkänt i kursen.

Men man vet ju aldrig så lika bra att plugga. Ne dags för mer kaffe, studentens bästa vän:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0