Dags för en typisk söndag

Ja idag är det söndag och som de flesta vet så är det den sista dagen i veckan, det innebär också den sista lediga dagen på veckan. Jag hade personligen haft en helg till, men samtidigt så säger alla så på söndagar:D

Vi va ute och festade igår vilket var riktigt skoj, dock så resulterade det i att jag idag har vart ganska slö. Det är egentligen inte fel att vara lite slö, men att börja dagen klockan 16:30 är inte okej=)

Men nu är klockan snart 20:00 och har kommit igång lite smått, slängt in en tvätt, fixat i ordning lite i rummet och ska strax iväg till Windows scoreboard. Har inte vart där ännu men det låter som en riktigt trevligt ställe, och maten skulle vara helt okej. Länkar vad som skrivits om stället:

"While the Windows affiliation may drive some potential customers away, Scoreboard is actually one of Shanghai's best venues for a fun, affordable, and pretension-free night out on the town. Drinks are dirt cheap (10-20rmb), the extensive pub food menu is surprisingly palatable, and the rock and punk music infused atmosphere is always appreciated among the mix of expats and locals. Sports games are shown on the big screen and TVs throughout or try your hand at a game of pool, darts, or foosball."



Låter som ett ställe i min smak men någon öl blir det inte, dock ser jag fram emot en smaskig hamburgertallrik till fotbollsmatcherna vi ska kika på.

Kommentarer
Postat av: Lancia

Typ 8-10 november har jag avsatt för dig i Shanghai. Funkar?

2010-10-24 @ 20:52:11
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Micke

Tror jag ska funka utmärkt!:) Men hör av dig så fort du landar i Kina! vore ju bara kul o tjöta lite innan också:)

2010-10-26 @ 14:38:45
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0