Mer dyr mat uppdatering

Jag nämnde i tidigare inlägg att vi åkte till en lite dyrare resturang som heter Golden jaguar. Jag tänkte börja detta inlägg med att skriva lite om detta. Jo denna resturang skall vara känd bland annat för att dom serverar över 800 olika rätter eller dylikt. Detta var inte en besvikelse, för när vi kommer dit så verkar detta stämma. Dock va annat med resturangen en besvikelse, det första var nog själva resturangen..

Vi hade alla ganska höga förhoppningar på stället, och det kändes nästan som att äta i en snabbmatskedja, kanske inte riktigt så illa, men det va inte mer fancy än så. Det andra var maten, det fanns otroligt mycket mat, av olika sorter och en hel del exklusivt. Men vissa saker smakade som om det inte hade tillagats riktigt medan andra saker inte smakade bra helt enkelt. Det fanns såklart en del saker som gick att äta men överalag så var vi besvikna över vad vi fick betala för. Trots detta så slänger jag upp lite bilder från resturangen men det blir nog inte mer vistelser dit. Vill tillägga att det godaste var Hägendas-glassen man kunde hämta som efterätt:)

Ska även tillägga att det är Marikas bilder som jag använder då jag själv inte hade kamera med. Tack Marika









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0