Andra resturanger, bättre resultat

Det har vart ett tag nu med lite mer matupplevelser, nämnde innan om Golden Jaguar. Men nu har vi även testat ett Tapanyaki (vet inte alls hur det stavas) ställe som nog kan vara den bästa matupplevelsen jag haft sen jag kom till Kina. Det kostade ungefär lika mycket som Golden Jaguar och även här var det buffé och "all you can drink"

Här så var resturangen fin, fräsch och allt var väldigt proffsigt. Man satte sig ner och kocken steker allt framför ögonen på en och allt är som en liten show, kan säga att jag nog aldrig sett så vassa knivar:) Maten varierade alltifrån sushi i början till lax, ostron, lamm till grönsaker och allt smakade suveränt. Jag var själv lite överväldigad över det faktum att allt smakade bra, och det ledde till att jag blev så mätt att jag kände mig som en boll resten av kvällen. Sen drack vi en del japansk Saké också vilken var en fräck upplevelse, nu kan jag stoltsera med att jag har testat det som dem dricker i alla animé serier:)

Jag ska inte skriva mer om detta stället utan jag slänger upp lite bilder istället, och även denna gången är det från Marikas kamera. Tur att någon är duktig på att ta bilder:)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0