Vårgårda fick sig ett besök

Kom precis hem ifrån ett besök i Vårgårda. Var ett bra tag sedan jag var där senast. Brukade vara där med jämna mellanrum förut men nu var det nån gång förra året senast. Vi var iaf 4 tappra själar som tog min bil och begav oss dit för att testa deras discgolfbana igen. Jag mindes att jag förr tyckte den var kul men relativt svår, vilket jag nu inte längre tyckte.

Men det är nog en positiv sak för jag har nog helt enkelt blivit bättre:) Ska inte påstå att jag tyckte banan var lätt, men den inehöll inte längre några kast som jag inte kan klara av. Det var iaf en trevlig liten trip, men jag misslyckades nog med att dricka tillräckligt med vatten för nu har jag en redig huvudvärk:(

Vi får se, en kopp kaffe och en alvedon senare så kanske den går över.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0