Tävlingen, blöt, personbästa och lan

Japp det har vart full rulle, va på tävling i helgen i Angered av alla ställen. Det var 360 Open i discgolf, och jag åkte dit i hopp om att få lite tävlingserfarenhet:) Då det va en stor del av Sverige-eliten så va ju mina förhoppningar att inte komma sist bara. Det gick faktiskt förvånandsvärt bra och jag är nöjd med hur rundorna gick, speciellt med tanke på att jag aldrig gått den banan innan.

Dock regnade det hela första 18 hålen så kan säga att jag hade inte ett tort plagg när jag kom hem:9 På kvällen sen när jag kom hem så var jag helt färdig, så någon fest lr dylikt va det inte på tal om. Dock blev det genuint nördande istället. ME LIKE!  Jag, Olle, Chrille och Matte drog ihop ett soft mini-lan och kaffehäng hemma hos Olle. Riktigt soft måste jag säga, det får bli mer sådant.

Idag har det vart en riktigt lugn söndag, tanken var att jag skulle plugga men jag har så dålig motivation just nu för studier att jag fick inte gjort ett jota idag.. istället drog jag ut och kastade en runda discgolf med vännerna, dock resulterade det i att jag satte personbästa på Nolhagabanan. Nu sitter jag hemma och skall strax sova, ska in till Borås imorgon för plugget. Så nu är det sängtajm helt enkelt=) peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0