Rekord, problem, arbete och tävling

Ja nu har det hänt en hel del grejjer sedan sist. Jag har slagit personbästa (discgolf) på rolfs kulles bana, och börjar närma mig mitt mål att denna sommar och avsluta den på par.

Jag får även steppa upp mitt spel en smula, för nu har jag tackat ja till att vara med i tävlingen på Angeredsbanan den 15 maj. Nervigt med första större tävlingen! men det kommer bli riktigt roligt.

Något som jag är mindre entusiastisk till är det faktum att min Kina-flytt krånglar. Det har uppstått nya problem med vad för kurser jag kan läsa och ska inte gå in för djupt i det hela. Men det bråkar lite och man blir mentalt trött att jobba i motvind med det iaf. Verkar dock som det börjar lösa sig och på måndag ska vi fixa det sista så det blir klart sen.

Idag så har jag jobbat nere på T12 och efter jobbet mötte Ljungberg, Elina och bumbi upp mig så drog vi och käkade thaibuffé. Därefter begav vi oss bort mot slottskogen och gick en gemensam runda discgolf som förövrigt gick riktigt fint. (fick även mina två discar jag beställt, Kungliga!)

Nu ska jag sova, ska upp och jobba imorn med. Hörs peace!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0