Pick, pack och drar

Rubriken låter mer dramatiskt än vad det är:) Jag skall om en timma ta tåget till Stockholm för att sätta mig i möte med ett företag som jag produktutvecklar åt. Det är examensarbetet och vi ska ska sätta oss ner med deras vd och ha en workshop kan man säga. Vi ska få mycket gjort på kort tid:)

Så åker strax, men bara över dagen, vilket är lite synd. Jag hade hoppats på att kanske stanna en dag extra och besöka lite gamla unFinished-vänner (ett gammalt lag jag spelade med förr) men jag får se till att ta mig till stockholm fler gånger.

Nu ska jag försöka fixa till mitt morgonaffroooo, kommer bli en tuff uppgift. Sen får man väl lägga manken till att se lite proper ut...  Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0