Nytt rekord, arbete, och lite sömn vore trevligt

Även idag var det jobb för min del, ganska lugnt då det bara var fyra timmars arbetsdag. Men skönt när det är full OB! då mår man riktigt bra efteråt! Dock så va det en mamma som tappade bort sin unge på bottenplan av kompassen, försökte hjälpa henne att hitta sonen men utan lycka. Hoppas att det löste sig till slut och hon fick tag i sonen.

Blev sedan när jag kom hem med tåget, upphämtad av Ljungberg och Elina för lite discgolf. Möte även upp Jimmy och Rickard. Så tillslut blev vi ett saligt gäng som gick en runda, varpå Ljngberg,Elina och jag valde att även gå en andra runda. (Sänkte mitt personbästa med ytterliggare ett kast, grattis mig!)

Nu är jag dock hemma, har vart en riktigt soft dag ändå. Riktigt skönt väder och trevlig aktivitet så jag mår prima skinka nöf nöf som pumba skulle sagt. Nu ska jag varva ner en smula med lite serier och en kopp kaffe (vet att det låter mostägelsefullt, men jag har lättare att slappna av efter en kaffe:)



(Jag förra säsongen på rolfs kulle)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0