Mycket saker i ett litet huvud!

Haha jag det är då inte lätt att hålla reda på allt:) Det känns ibland som jag har för liten skalle för att rymma alla tusen tankar, idéer och saker jag tänker på. Det är kanske därför folk strukturerar upp sin vardag, planerar och för almenacka... hmm tål att tänkas på. Idag har jag iaf fått reda på lite mer vad som krävs för stipendiet till Kinaflytten och har gjort vad jag kan för att möta dom kraven. Sen har det varit handledning i plugget, sånt är alltid en partyhöjjare.... vänta nu det där stämde inte va!:D

Ne men det var nyttigt iaf, nu är det lite mer klart vad som behövs göras inför deadline med examensuppsatsen. Annars har det varit en relativt lugn dag, jag var i skolan och kom sedan hem vid fyratiden. Därefter så blev jag meddragen ut på ett par rundor discgolf. Åkte med Chrille vidare till ica och köpte på mig en bit marsipan och njöt sedan hemma av den till en stor god kaffe. Det är nu man börjar fundera.. är Mikael kanske 67år? men hör och häpna, jag är bara 24 ynka år. Dock beter jag mig ibland som en gamling och njuter av det:)

Nu ska jag slänga mig i säng, ska försöka dra iväg ett godnatt-sms för att sedan ha en mma-fight med john blund. Håll tummarna att jag vinner för jag är fett sugen på att sova riktigt gött. (lr iofs kanske man borde förlora på knockout..) ne nu ska man inte tänka knas, Sov gott Peace!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha din blog är ju mysig! Hur gick det mot John Blund? Knockade du han först? kram

2010-05-18 @ 19:11:38
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/
Postat av: Micke

haha tyvärr malin så måste jag ha vunnit riktigt lätt, för jag vaknade 3 gånger under natten och var ett monster igår:P



Men tills idag har jag slutit fred med herr blund:) sov gott inatt^^

2010-05-19 @ 14:50:40
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0