morgontrötthet, kaffe, plugg och 7pounds på det

Ja så va det en ny dag, en ny kopp morgonkaffe, en ny start! (notera min ordvits när det va precis start jag åt till lite yoghurt)

Men så är det, vaknade en timma innan jag satt klockan och kunde inte somna om. Vilket iofs kunde vara ganska bra att man kom upp tidigt, men nu är jag så galet trött:P

Morgonkaffet gjorde iofs lite susen, så nu har jag och min klasskamrat fått lite plugg gjort via nätet. Dock så behöver jag få tag i mängder med folk som seglar för att göra en snabb marknadsundersökning på vilka textila tillbehörsprodukter som man främst köper till sina båtar. Så sitter ni och är en flitig seglare och känner för att bidra! tveka inte:)

Kikar lite simultant på filmen 7 pounds med Will Smith, har hört att den skulle vara värd att se. Bara sett ca 40 minuter och jag tror inte den kommer göra mig besviken.

Nu ska jag återgå till studierna en stund. På återseende, Peace!



(jag på jobbet under beachtemat på hela butikshuset som var i helgen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0