Min chilldag, min dag för mig själv, en dag för andra

Ah var ska man börja:) Jag hade ju tänkt att denna dagen skulle vara dagen då jag tog igen allt, vilade ut och blev den människan jag borde vara! Första saken jag skulle göra var att inte ge mig ut och kasta frisbeegolf. Jag skulle bara ligga hemma och se film var tanken. Det första som riktigt händer på dagen är att min klasskamrat skickar ett sms om att han är bakis och har åkt till helsingborg och undrar därmed om det är ok att vi tar igen det vi skulle göra idag på söndag ist. Fine tänker jag, bara gött och få sovmorgon på min day off!

Men sen ringer Ljungberg med dem inledande orden "Tja! jo jag vet ju att du har din dag off idag... MEN, du vill inte hänga med ut och kasta frisbeegolf en liten sväng ändå?" Varpå jag snabbt svarar njaaa, och sen ändå väljer att hänga på. Värt att tillägga är att internet va nere i förmiddags så jag var lite rastlös.

Efter det blev det vidare hem till Ljungberg för lite käk och slappande framför hans tv, gött som bara den men jag var så trött att jag nästan somna. Så Ljungberg körde hem mig och brorsan och jag satte mig lite vid datorn. Senare åkte jag och hämtade Kinamat åt familjen och nu är jag färdigäten och belåten. Klockan är snart 22 och jag har fortfarande inte riktigt haft min dag off, vart tog den vägen liksom...

Dagen har vart soft, men inte en dag off.. får bli skärpning och imorgon eftermiddag (för jag ska jobba förmiddagen) så får det nog bli en mickedag. Men känner jag mig rätt så får det kanske bli söndag ist:P



Imorgon förmiddag ser ni mig såhär på jobbet, glad, pigg och i brist på koffein:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0