massa plugg, massa discgolf, mindre tid

Hej, vad jag upptäckt är att det är svårt att hinna blogga om man inte är van att lägga ner en stund på dagen till det. Jag kommer på mig själv att jädrar ja, jag skrev inget idag och så tänker jag att det fixar jag imorgon.

Men iaf anledningen till att jag har så lite tid är att jag har examensarbete över halsen. Vi kom igång sent också så har inte direkt lyckats att jobba in någon tid. Sen nu har det varit en hel del vackra dagar så jag har vart ute i solen med vänner och det har blivit en hel del discgolf. Vilket i sig är jädrigt bra för den träning och motion man får av att vara ute så gör sig fint tills den äkta sommaren är här:)

har lite panik över att examensarbetet skall bli klart i tid, sen har jag en hel del att fixa med min flytt till Kina. Samtidigt har jag discgolftävling nästa helg. Utöver det så försöker man se till att vardagen flyter på. Det blir tufft ibland:( Men å andra sidan så gillar jag att ha saker att göra, men nu känner jag verkligen att jag behöver ha någon dag för mig själv. Jag tror att imorgon får bli den dagen

inte det mest spralligt glada inlägget, men
jag mår fint och är på gott humör, bara mycket i skallen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0