Leka Timell, Kasta plast och en gnutta fotoredigering

Åkte tidigt imorse till mormor med familjen, vi ska nämligen hjälpa henne att bygga en mindre altan. Så har spenderat hela förmiddagen med att gräva, skyffla sten/grus och hugga ner buskar. Inte det roligaste, men samtidigt så slipper jag ta mig ner till gymmet idag. Bonus! för jag tycker det är rätt trist på gymmet.

Men nu är jag iaf hemma, dock så ringde lite folk och ville ut på en frisbeegolfrunda. Jag tar ju såklart tillfället i akt och hänger på så drar strax. Sen efteråt är tanken att vi skulle gå och äta nått tillsammans och snacka en smula skit:) Låter som det kan bli bra faktiskt.

Ikväll kommer jag få sitta ner och förvandla mig till datanörden micke, jag skall ta tåget imorgon till Stockholm för möte med ett företag. Så väl på mötet imorgon så ska jag visa upp konceptförslag för en serie produkter och dessa måste jag få klart ikväll. Så blir att koka kaffe, sätta på mig supernördbrillsen och använda min magi.

Men tills dess så låter jag mig vara your friendly neighborhood mickeman! peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0