Examensrapport, discgolf och filmkväll

Idag förmiddag så skrev vi dem sista raderna på rapporten. Äntligen är den inskickad! så förutom en redovisning på tisdag så är jag kan man säga utexaminerad! jag är färdigpluggad!:D

Kan säga att det känns jädrigt skönt! Nu kan jag fokusera på andra saker, som på onsdag så åker jag till Norge på surfcamp med Lapoint.se

Sen så börjar det närma sig med Kina, vilket är stort bara det. Men det händer även mycket roliga saker i sommar som tex Peace and love-festivalen!

Förutom att glädjas åt min kandidatexamen så har jag vart ute en del i det fina vädret och tränat discgolf. Med blandade resultat vill jag säga:P Men det har vart hurtigt och bra så nu tänkte jag unna mig en filmkväll!
Ska bli jädra najs om jag får säga det själv. Tror det blir en film som heter "youth in revolt" som jag hört skall vara något bättre. Återkommer med en kort recension om den. Ha det gött! peace!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygg blogg du har fått nu :). legat lågt ett tag med allt sådant men nu har jag tid igen :)

2010-05-27 @ 19:12:56
URL: http://ajwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0