eurovision, jobb och kubb

Nu har jag lagt mig i sängen och skall strax låta john blund använda sin magi. Men först skall jag försöka skriva ett blogginlägg här tänkte jag.

Det blir ingen längre rescension av Youth in revolt, den var bra, inte den bästa jag sett men hade sina roliga moments. Det är en juno liknande film med lite mer galna upptåg. Skulle jag ge det ett betyg skulle det vara 3 av 5.
Men sevärd är den och stundtals ganska rolig.

Annars idag så har jag vart på jobbet, sista dagen som jag är där på ett tag nu. Har inte tagit några tider i juni och på onsdag ska jag till Norge på surfcamp. Det kommer förhoppningsvis bli mildt sagt AWESOME:D

Efter jobbet så hälsade jag snabbt på sandra på hennes jobb, men dom hade tokmånga kunder så hann inte snacka nått direkt. Så jag begav mig till tåget och väl hemma tog jag en snabb powernap för att sedan ta mig bort till Kroon. Kroon och hans flickvän höll i en grymt soft kväll med  blandat folk lagad mat, öl, kubb och avslutande att vi alla kikade på eurovison song contest.

Måste säga att tyska bidraget som vann var riktigt bra, för en gångs skull!:D  men bäst var ändå Frankrikes bidrag, och kommer antagligen bli sommarplågan 2010. Men det glädjer jag mig isåfall bara åt. Grym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0