En röd tråd, textil och en gnutta bajshumor

Idag är min hjärna grönt slajm! du vet sånt som alla skurkar i tv-serier använder. Antingen till att mutera folk med eller bara vara allmänt slajmiga med. Precis den konstistens och dylikt består min hjärna av just nu. Jag har suttit vid datorn från tidigt i morse tills nu och illustrerat produkter. Att sitta och illustrera produkt efter produkt som skall följa samma koncept och röda tråd gör mig lite till en grönsak. Kanske broccoli.

Jag har samtidigt hunnit med att dricka ett normalt dagsintag av kaffe, käka en burk makrill i tomatsås till frukost (nej så fattig är jag inte, det är nyttigt och jag tycker det är gott) sen det faktum att jag är lite lat och inte orkar göra ordentlig frukost är en annan femma. Jag låtsas som att det är för jag är en nyttig människa!:D

Det har iaf äntligen gått ganska okej med plugget vid datorn, jag har på något konsmiskt, mystiskt och lite underbart sätt lyckats fokusera i några vackert förvärvade minuter. Men detta till trots! så har jag mina tankar på annan ort, jag ska nämligen iväg och tävla igen om lite mer än en timma. Vi pratar den exklusiva fantastika och oerhört manliga sporten discgolf. Vår planets största atleter samlas idag för att spela västkust-touren i skatås, munkebäck typ.

Annars så läste jag precis ett skönt blogginlägg där det disskuterades hurvida man använder toapappret när skall torka sig, viker, skrynklar etc.. faktiskt oerhört intressant:) och det roliga är att jag är inte det minsta ironisk.

Till sist har jag bara en enkel sak att säga, jag måste klippa mig. Jag ser ut som ett sånt där penntroll, vissa kanske tänker: ååh dom som är så gulliga, men i verklig gestalt så icke! icke!. Utan jag är mer som en köttätande gollum med Baren-molles afro! Ge mig en riktigt bra klippning så jag ser ut som en toknice hunk sen! Peace:D



En äldre bild på mig, men mitt hår är nu som det var då:P

Kommentarer
Postat av: Kollen

SVIKARE! FÖRRÄDARE! FEMTEKOLONNARE!

Nu var det bara jag och Pia på träningen eftersom alla andra har "bättre" saker för sig! >_<'

2010-05-19 @ 22:08:12
URL: http://ollemedkollen.wordpress.com/
Postat av: Micke

Olle det var så enkelt att jag var på discgolftävlingen och det är inte okej att ha igång mobilen då som du förstår. Och dessvärre hade jag inte speciellt med pengar på den heller:S så sry

2010-05-20 @ 02:10:00
URL: http://mickenext.blogg.se/
Postat av: Kollen

Hehe, retas bara lite med dig. Jag vet att du var o tävlade. =)

2010-05-23 @ 14:09:31
URL: http://ollemedkollen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0