Dugg, grävande plus mat och kastande av plast

Kom precis hem från mormor, vi har vart där ännu en dag och jobbat med att bygga en uteplats åt henne. Det har gått riktigt bra trots duggväder och trötthet. Kom hem lite sent igår så har inte varit den piggaste varelsen idag, men man har klarat av det:) Sen att man blev bjuden på så galet god mat gjorde inte saken värre! MUMS is the word!

Nu är man iaf hemma, ska fixa lite småsaker sen så drar jag, jocke, ljungberg, tobbe och kanske elina ut och kastar en runda discgolf. Känns som jag inte gör annat med min lediga tid, men samtidigt så behöver jag träna mycket för att bli bättre. Sen motionen man får är inte illa pinkad heller, så tummen upp, awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0