Det börjar bli tajt, solsken och plugg som borde göras

Kom nyligen hem och sent blev det. Det har vart plugg idag, så har åkt den tråkiga Boråsbussen fram och tillbaka. Kan säga att det är en kamp att inte somna på vägen. Är alltid helt slut efter att ha åkt den sträckan... varför vet jag inte. Bussens brummande kanske är smått sövande, vem vet.

Riktigt gott väder var det iaf, och jag som kanske borde pluggat drog med vänner ut och kastade discgolf istället. Micke med disciplinen! Det var iaf riktigt skönt med sol,natur och lite discgolf. Till kompisen Christians stora glädje gick han på personbästa och lyckades nu gå 1 kast bättre än mig och Niklas som nu fått ännu en konkurrent.

Nu sent som attan ska jag försöka få lite plugg gjort, blir ett äventyr att se hur det går:) Sov gott ni som kan!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0