Dålig uppdatering, examen, och surf

Jag har varit dålig på att uppdatera här, det finns dock en enkel förklaring och den kallas studier. Jag går en treårig utbildning på Borås högskola som heter Textil produktutveckling med entreprenör- och affärsinriktning och jag har nu i princip bara mitt examensarbete klart. Det är det som tagit mycket av min tid men nu ser jag ljuset:)

Ska snart iväg och lära mig surfa, har sysslat med de flesta vattensporter men aldrig surfing. Dock har jag alltid velat lära mig men aldrig riktigt fått tummen ur. Men nu är det ändring på detta, åker den 2e juni med lapout.se till norge för surfcamp på 4 dagar:) sweet ska det bli! Ne nu måste jag sova så jag pallar det sista med rapporten imorgon. Ha det gött peace!



Kommentarer
Postat av: Wiilow Foto - Tankar - Känslor

i Borås har jag bott. Textilhögskiolan var jag ofta vid då en av mina vänner studerade där. Vad tycker du förövrigt om Borås.



Måste försöka sova jag me nu...

Hoppas du får en bra vecka

2010-05-26 @ 03:03:15
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: Micke

Va trevligt:) Jo Borås är en bra stad, speciellt att studera i. Dock så är det en stad jag vill bo i, men det kan vara för att jag trivs såpass bra i Alingsås:)

2010-05-26 @ 23:08:31
URL: http://mickenext.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fan din lille skit. Surfa utan mig, pyttsan ;O

2010-05-27 @ 19:10:48
URL: http://ajwalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0