Trött men med unika besked

Som vanligt kom jag inte i säng sådär tidigt som jag borde igår. Ne jag satt uppe lite väl sent, speciellt med tanke på att jag hade tenta idag. Dock så kändes det som det kan ha gått vägen med tentan, vilket vore otroligt skönt. Samtidigt fick jag ett ganska glädjande men samtidigt skrämmande besked.

Om jag vill så har jag platsen för
utlandsstudier i Kina! vilket innebär att jag behöver bara tacka ja, så är det i princip klart att jag åker i slutet av sommaren för att studera mandarin där i ett halvår. Det som va lite jobbigt var att jag kan isf inte läsa mandarin på heltid utan måste kompletera med andra kurser, vilket i sig inte måste vara något negativt. Men känns som man behöver all tid man kan få för att lära sig så mkt som möjligt med språket. Jaja.. Det sista var att klasskamraterna Chi och Erik fått samma besked, men Erik tror att han kommer skippa för han har så mkt projekt på gång i höst, medans Chi funderar på att välja att studera i staden Jinan, medan jag hoppas på Shanghai.. vore riktigt segt om vi väljer olika ställen. Men ja, vi får se hur det blir.

Nu är jag iaf hemma, men har träningsvärk så jag knappt kom ur bilen, samt att jag är så trött att jag likväl kunde ha somnat medan jag körde:P Tur att jag höll mig samman och nu kan slappna av lite innan det är dags för unde
rvattensrugby-träningen.





Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu fegar du baskemig inte ur herrn :P

2010-03-27 @ 20:50:33
URL: http://ajwalle.blogg.se/
Postat av: Micke

Ska försöka göra dig stolt;)

2010-03-28 @ 20:51:32
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0