Möten, motion och gratis arbetskraft

Tjenix, då va det tisdag och sådant är väl aldrig kul? Det är fortfarande uppförsbacke innan helgen och man har inte direkt glömt helgen som var heller. Tisdag brukar inte va favoritdagen i veckan, men denna tisdagen har vart riktigt trevlig. Det började med att jag var ledig från plugg och jobb, men jag hade bokat in ett möte med drivhuset i Borås. Varför? Jo för att disskutera om dom kunde hjälpa mig i startandet av mitt företag.


Rickard hängde med för att kika lite va det handla och vi drog iväg klockan 13 till ett soligt Borås:) Mötet i sin tur gick fint, dom kunde inte göra alltför mkt för mig dock. Jag har redan fixat det mesta, men dom skall iaf hjälpa mig lite med det formella i startandet av företaget vilket är ett plus. Kommer även få kontakt med några företagare i shanghai för att kunna utbyta lite erfarenheter och få tips. Därefter drog vi till högskolan och jag visade upp för rickard lite va jag sysslar med, och jag tror rickard vart lite nyfiken. Väl hemma va det dags att käka och sen behövde farsan lite hjälp med en leverans pelletssäckar till huset. Så det va bara att slänga på sig handskarna och börja bära. Vilket i sin tur lär ha resulterat i att jag såg ut som en rumänsk brottare i sina glansigaste dagar:)


Efter det drog jag ner till Nolhaga, för att möta upp Bumbi (ja han kallas så) och Bank (ja han kallas så:) För en runda frisbeegolf. Som i sin tur gick rätt reko för att va säsongsstarten:) gick på par vilket jag inte är besviken över. Borde kanske va:P men ne det kändes soft:) Nu är jag hemma igen, kikade på ett avsnitt av halv 8 hos mig (tror det heter så) som jag lite pinsamt nog börjar gilla. Det känns lite vuxenvarning på det, men det är rätt charmigt:) Tror jag ska springa ut och hoppa i leriga vattenpölar för att behålla min barnslighet levande:)


Nu sitter jag med en stor kopp kaffe, och jag undrar om det inte är dags att slappna av en smula för lite spel över nätet med vännerna. Heroes of Newerth står på menyn och jag vill påstå att jag är en av världens bästa Forsaken Archer-spelare, true story som barney stinson hade sagt;) its gonna be legen.....w8 for it.....DARY!



passar på att slänga in en bild från slutet av förra discgolfsäsongen. En mycket fokuserad mikael som jag tror gjorde minst 14 hole in ones på den 9hålsbanan...minst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0