Helgens bravader

Då va helgen mer lr mindre slut, och det har vart en riktigt fartfylld sådan. Va ute i fredags med vänner och käka gott, såg på film och tjöta. Dock drack jag inget då jag skulle jobba på lördag. Men det va riktigt soft ändå och vi hade riktigt trevligt. Lördag började med jobb, jag åkte in till gbg och kom till jobbet, inte vart i just den butiken på ett bra tag. Men det gick fint, trots lönehelg så va det lagom att göra hela dagen och vi sålde för mest av samtliga butiker;) sweeeet

Skulle därefter på en fest, men en av dom som arrangerade festen hade blivit sjuk och därmed skjutit upp festen till en annan helg. Något som jag inte klagade på för jag va rätt seg efter arbetsdagen. Detta till trots, så när jag kommer hem så blir det ändå fest:P Chrille skulle bort till fredde för lite förkrök o sen skulle dem till grand. Då kände jag att det kunde ändå va lite soft så hängde på och det blev en galen kväll. Hade riktigt skoj och det resulterade i hur jag mår idag söndag:P

Vaknade upp i fosterställning med en mysig baksmälla och kände att livet e allt härligt ibland:D Men efter frukost o lite kaffe och en ipren... ja då började jag kalla mig människa igen:) Sen så hakade jag, fredde, chrille och emma på ner till stan och tog en bakispizza!:D smakade jädrigt fint. Dock fick jag så jädra mkt pizza att jag orkade äta kanske 3/5 delars pizza:P

Sen vart det kaffe hos fredrik för att sedan köra hem emma som skulle med tåget "hem" för att plugga inför sin tenta på högskolan. Därefter har det vart chill hemma för min del. Mår nu bra igen och har spelat lite dataspel och även fått bokat ett möte med drivhuset i Borås, som skall hjälpa mig starta upp mitt företag om det går som det skall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback