Förstörd i kroppen, men ledig?

Ja då va tentan gjord, nästa steg i plugget nu är examensarbetet där vi skall sammarbeta med företaget Navicura för att hjälpa dem med något. Vad undrar folk kanske, och det vet vi inte själva heller ännu, det är just detta vi sitter och disskuterar med dem. Vad finns det vi kan tillföra just nu. För dom som inte vet är Navicura ett produktutvecklarföretag som har fabriker i kina. Dom gör Nilfisks produkter och tex WESCs hörlurar.

Men detta är min lediga dag, jag har inget plugg just idag, det är vilodag från träningen. Har väl inget annat bestämt heller för den delen, så ska passa på och återhämta mig:) Det råkar behövas för jag tror jag tränat för hårt dom första 3 dagarna i veckan. Har galet ont i triceps och mage tex. Så att ta det lungt är att föredra. Dock ska jag ut på en promenix i det fina vädret med Jocke strax. Sen ska jag över till Fredrik för att hjälpa han med det sista i sin flytt.

Visst e det najs att komma iform och dylikt, men skulle verkligen vilja njuta av en pizza med en stor cola till nu:) Tror att idag blir det att iaf unna mig nått gott käk, kanske inte pizza men något som inte är av den nyttigaste sorten iaf:)

Från en sak, till nästan samma sak:) haha, jag har klurat ut om jag inte ska sätta ett mål med träningen. Jag funderar på om jag lyckats träna mig till önskat mål i slutet av maj, så ska jag unna mig något. Skämma bort mig själv med något som samtidigt sporrar mig till att lyckas. Så undrar om det inte är så att om jag lyckas så ska jag unna mig en tatuering som jag längre klurat på. Tror det kan bli bra;)


till sist vill jag slå ett slag för ett jädra najs flash-spel som heter Robot Unicorn Attack, kan vara det mest grymma liret jag spelat på länge:) bäst musik, bäst känsla och otroligt enkelt men samtidigt svårt:)

testa det på denna länk: http://games.adultswim.com/robot-unicorn-attack-twitchy-online-game.html

och vänta tills efter minireklamen så kommer spelet igång. Mitt rekord ligger på 37 tusen;) peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0