Trevligt igår och mkt chill idag

Det var riktigt trevligt igår och jag hade en bra kväll. Nu idag är man lite slö, men jag mår riktigt bra ändå, synd bara att inte vädret är bättre. Skulle åkt in till gbg och fikat var tanken, men jag valde att skjuta upp det lite så man kunde ha en chill-dag där man får vila upp batterierna lite.

Ska bli att ta det lugnt här i Alingsås istället, chrille kommer snart över så skall vi ner och ta en runda discgolf. Sen får vi se om det blir en sväng på gymmet också men jag funderar på om det får räcka med en discgolfrundan^^

Ne nu får det bli en kopp kaffe, se klart avsnittet jag kikade på och sen bege mig ut. Passar på att länka en riktigt go japansk låt som också råkar vara introlåten till ett gäng bleach-avsnitt. Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0