Snabbt inlägg!

Japp här blir det lite hastigt! Jag är frisk, var och jobbade idag vilket nästan var onödigt då jag hade tjänat i princip samma stålar om jag varit hemma. Men som den lojala arbetare jag är så var jag såklart på plats;)

Efter jobbet så drog jag med maria och cissi för att luncha och det blev "frid och fröjds" nya pastameny. Smakade klockrent;) Drog sedan och ombesiktigade bilen, och ajjamen den gick igenom! Mycket bra där:) Sen så kom även prispengarna från HoN-turneringen in idag, kan inte klaga då det även var löning. MYCKET BRA DAG!

Nu har jag precis duschat, snackat med lasseman inför Peace & love-festivalen, ska klä mig för att sedan bege mig ner till stan och grilla med lite blandat folk. Ska försöka klämma in en runda frisbeegolf också för att jag är lite frisbeeskadad:)

Nu försvinner jag för några timmar, ha det göttans och avslutar  med att länka en skön cover som bror min visat:) peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0