Lite besviken, lite nöjd , lite allmänt:)

Jag har sökt ett stipendie för att åka till Kina på 33tusen riksdaler, tyvärr fick jag igår reda på att jag inte fått detta. Det i sin tur är ju okej, man kan inte alltid ha turen med sig. Det som dock är mindre okej är det faktum att min ansökan aldrig ens behandlades. Fick ett mail att dom hade nominerat x antal personer, men att det också var ett antal ansökningar som deras tekniker visat har kommit in i tid. Men som pga "tekniska fel" inte kunnat processas. Dom meddelade att detta var oturligt och att dom avsäger sig allt ansvar för detta. I klarspråk så har vi som skickat in dessa ansökningar gjort allt rätt, de har vart inne i tid. Men pga deras teknik så har vi inte ens fått vara delaktiga i antagningarna... Man blir lite besviken när man inte ens får en chans.

Det var de tråkiga nyheter, det bra nyheterna är att vi fått godkännande angående kurserna vi valt i Kina och kan nu ansöka om visum m.m

Snart skall jag in och jobba lite, jobbar sent pass idag och därefter bär det av till en vän Rickard för lite utgång. Det är ju trots allt potatisfestivalen (trummvirvel) haha. Ne nu får det bli kaffe och ett serieavsnitt så man vaknar till lite innan man skall iväg och jobba. Ha det gott peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0