Gick lite fort

Nu är jag hemma från Norge och lapoints surfcamp. Har haft det riktigt skoj, och träffat sjukt många sköna människor. Så fort jag kan, så skall jag tillbaka, för Stadt och huddeviken (har för mig det heter så) var ett ställe man verkligen stormtrivdes på. Får återkomma med bilder och dylikt i ett annat inlägg.

Nu är jag iaf hemma, dock så lyckades jag sista dagen i Norge med bedriften att bli förkyld.. och det rejält. Sen att man satt 12 timmar i buss, och då i ständigt drag gjorde inte saken bättre. Så jag fick sjukanmäla mig från jobbet idag.. inte något jag är speciellt stolt över då jag behöver pengarna. Men vi får se imorgon hur jag mår, det är ju trots allt en ny dag;)

Jag blir galet taggad på att köra ett intensivt träningsschema ett tag framöver. Dels för att jag vill komma tillbaka i bättre form, dels för att man blir så taggad på det när man ser på en serie som Ultimate fighter. Man kan tycka lite vad man vill om MMA och allt runtomkring. Men taggad på att komma iform blir man!

Ska fixa till lite bilder från weekenden snart men först ska jag kurera i sängen till några avsnitt av Full metal alchemist: brotherhood:)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0