Examensredovisning, snabbplugg och kvällschill

Ajjamen! då var redovisningen gjord. I princip det sista jag skall göra i plugget så nu kan jag nästan se mig utexaminerad textil produktutvecklare! med kandidat i det skall tilläggas;)
Har dock en kurs att läsa när jag kommer hem från Kina för att hämta ut pappret på det, men i praktiken är jag klar! GÖTT MOS!

väl hemma fick man snabbplugga lite, fick en del saker att rätta på rapporten efter redovisningen men det gjordes i 190 knyck och nu är det även fixat.

Sen hänkade jag på chrille och matte ut på en discgolfrunda, gick verkligen skit i början för i skallen var jag verkligen nån annanstans. Dock så lyckades jag sen fokusera och avslutade riktigt fint:)

Vi drog sen på kvällen till chrille och såg på lite serier och åt gott. Ett bra avslut sådär kände jag:) Imorgon åker jag till Norge på surfcamp i 4 dagar. Klagar inte det minsta faktiskt, ska bli gott med semester och med jädrigt skönt folk. Men nu skall jag sova, så ha det gott, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0