Dags för fika, mail och allmän söndag

Japp, då är det söndag, sista dagen på veckan och helgen. Man vaknar upp varje söndag och undrar vart hela helgen försvann. Det är iaf väldigt sällan man sitter på söndagen och tänker "vilken lång helg detta har vart". Så visst sitter jag här och undrar hur tiden kunde gå så fort:)

Men men, har suttit och mailat en massa på förmiddagen, fixat saker inför Kina. Sen har jag kollat stream från Dreamhack för att se vad som händer i turneringarna där. Dock så är det slut på det nu, för det va in i duschen och göra sig i ordning för att hinna med tåget till Gbg. Ska in och fika med Anniee och kanske spela minigolf, men jag vet inte om det sistanämnda var seriöst:P Får se, ska iaf in och fika är tanken.

Imorgon är det tillbaka och jobba, dock bara denna veckan kvar och det känns skönt. För känns som jag har tusen saker att fixa men behöver mer tid. Ha det göttans peace;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0