visum kirrat

Nu är visumet kirrat, så nu är biljett bokad, vaccinationen klar, och visum fixat. Bara boendet kvar nu då, sen skall allt vara ordnat så vitt jag vet. Skön känsla måste medges!:)

Precis hemkommen från en skön filmkväll hos Jocke, haft min såkallade mölardag idag, (den dagen i veckan då jag får slänga i mig precis vad jag vill i matväg) så har glassat till det med mkt mums. Tycker att jag är värd att unna mig detta då jag vart ute och testat bergsklättring i aspen tidigare i veckan och sysslat med allehanda aktiviteter det senaste. Vem vet, det kanske blir en sen beack 2010 form som smyger sig på när man minst anar det:)

Annars så har jag jobbat i butiken i helgen, haft stor sommar-rea så har vart bra drag nu och tiden har gått fort, även fått tummen ur och vart borta och lämnat tv-spelet jag sålt till Johanna. Dock så hade jag missat en pryl så får åka in och lämna den i veckan.

Ne nu är det änna! dags att sova så man orkar med en dag imorgon också! Är ledig så klagar inte för fem öre. Men trött är jag:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0