Skapande



Jag har ett litet ryck av skapande i mina ådror och det vill ut. Jag vill verkligen skaffa mig en riktigt bra digital systemkamera. Jag har studerat foto om man kan uttrycka det så och skulle gärna vilja utveckla det mer och syssla mer med blixtrar och bildredigering. Sen skulle jag även vilja skaffa en riktigt bra filmkamera för att kunna filma och bli bättre på videoredigering. Har så mycket idéer som jag skulle vilja sätta i verket, sen är det en bit av självförverkligande också, jag vill vara bra på detta. Om någon har tips på en bra videokamera så får man gärna tipsa mig. Bara för att, så vill jag ha en ritplatta till datorn också för att utveckla mina ritar-skills med. Nu handlar det bara om att hitta tid också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0