Då kommer jag hem igen!

Japp! nu flyger jag hem! Testerna i söndags visade finfina resultat och jag får flyga. Så det har bokats en biljett hem imorgon tisdag. Jag flyger härifrån ca 12:30 och skall sedan landa i Frankfurt för att där byta flyg och sedan raka vägen till Landvetter, Göteborg. Om saker går som det skall så anländer jag i götet klockan 21:20.

Det känns lite skumt att åka hem redan, men när jag tänker på det så har jag vart här i runda slängar 110 dagar.. och det låter ju inte så lite ändå. Plus att jag har fått gjort det mesta så nu känns det skönt att flyga hem och fira jul, födelsedag och nyår hemma i Sverige.

Håll tummarna för att det skall funka i Frankfurt med flygen, det har vart mkt krångel nu med all snökaos. Så som sagt håll tummarna!

Nu ska jag packa ner det sista och kolla film för att sedan sova. Taxin kommer och hämtar mig redan halv 9 så ska förbereda så mkt som möjligt här och nu. Hoppas allt är bra med er där hemma för nu kommer jag!

Kommentarer
Postat av: pellepop

välkommen hem... kommer förbi på torsdag.

2010-12-20 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0