Packa, fixa, dona

Imorgon åker jag! så sitter just nu och packar men har stött på ett problem... hur packar man för en halvårs resa? Det är inte lätt måste jag erkänna och tanken får mig att bli lite lamslagen. Jag borde redan vara klar för längesedan och min redan närvarande resepanik blir inte bättre:P

Dock ska det bli sjukt spännande och den känslan får mig att komma igång, med lite hjälp från kaffe då förstås:)
Jag har även fått låna en digital systemkamera av Rickard, så massvis med cred till denna vänliga själ. Tack vare honom kommer jag kunna dokumentera resan. Dock ligger mina förhoppningar att någon gång under vistelsen åka till Hongkong för att försöka fynda en Canon eos 550D alternativt nått bättre om pengarna talar ett vänligt språk.

Nog tjötat, nu får jag återgå till packandet:) Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0