Nu är det snart dags!

Den 31e denna månaden (augusti) flyttar jag i ett halvår till Shanghai! Det känns lite overkligt faktiskt och nu börjar resfebern infinna sig. Men det ska bli spännande och ett äventyr:)

Mer än så behöver jag inte säga, kommer blogga som tusan från Kina, och har som mål att även börja videoblogga från min vistelse där. Hoppas även att få tillträde att filma lite på fabriker och göra ett mindre reportagé. Men som sagt är det förhoppningar, det skall inhandlas en bra kamera först.

Nu har jag lugn kväll för mig själv och tänkte posta lite länkar till diverse saker och det första är en låt som min bror tipsat om. Rufio heter bandet och är för dom flesta okända, men är ett ganska stort band men har inte gjort sig ett namn här i Sverige bara. Började lyssna på dem för ett par år sedan och dom hade redan då ett speciellt lite skatepunkigt sound som idag nästan är standard. Detta är en låt från senaste plattan "Anybody Out There" och bör avnjutas en solig go dag för att få det där lilla extra "må-bra-peppet":D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0