Dum av dig

Svensk hiphop kunde under ett par år summeras med namnet Snook, det på gott och ont. Personligen tycker jag om svensk hiphop, men det är många som anser att den ligger långt efter amerikansk och att det mest är kommersiell bla bla och inte äkta. Men nog om detta, för båda parter från Snook har i sommar startat solokarriär och först ut var Oskar Linnros och han släppte ett album som har fått ofantligt bra kritik och låtarna spelas nu överallt. Låten Från och med du är kanske den mest hörda och får säga att det låter bra även om det är långt ifrån vad Snook var.

Nu har Daniel Ray Adams som är den andra personen från Snook även han släppt eget. Dock så är det bara en singel vad jag förstår är från en kommande platta men här har vi något riktigt vasst. Jag vill även sticka ut näsan och påstå att det är bättre än det jag hört från Oskar och jag tror att följer plattan i samma spår som singeln så kommer detta även bli en hit. Ni får avgöra själva men detta är helt klart en låt jag skulle dra igång om man ville få en go glad stämmning, den levererar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0