Bytt upp mig och en nypa frisk luft

Det var några dagar sedan jag la upp något inlägg nu. Jag har haft en del saker för mig och även uppgraderat mig lite. Jo såhär ligger det till, jag har sålt av en hel del saker för att få in lite extra kronor för min flytt till Kina. Där ingår även min stationära dator som nu är såld. Men jag har en laptop som råkar vara prestandamässigt vassare och den har jag fixat till så den funkar som stationär burk numera. Så det har tagit lite tid att fixa till, men det är inte bara därför jag har varit ifrån det här www.

Jag har även vart ute och hälsat på Niklas i närheten av Tanum strand. Hans sambos släkt har stuga där ute och jag blev utbjuden dit att hälsa på och det tvekade jag inte på. Så har vart uppe och badat i havet och ätit kräftor vilket gjorde gott för själen:)

Men nu är jag hemma, utvilad och på bra humör!:D Drog igång tränandet en nivå längre också. Så idag har jag och olle vart ute och gått en mil och ändrat matvanorna så nu ska det hända grejjer. Nu börjar det närma sig flytten till Kina så tiden är knapp så gäller att vara seriös.


Kommentarer
Postat av: Kollen

Precis, för i Kina är god kosthållning samt frivillig fysisk aktivitet olagligt. I kombination kan det ge upp till tre års fängelse, och det vill vi ju inte vara med om =)

Skämt åsido, tappa inte all motivation bara så blir det nog bra =)

2010-08-11 @ 17:27:32
URL: http://ollemedkollen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0