Under vattnet, spelrekord, och kommande möten

Då var onsdagen avklarad, klockan är såpass sent att john blund skulle bli mörkrädd men eftersom jag är lite av en stålman så sitter jag och hånler åt klockan:) Idag har vart en ganska lugn, kanske inte så händelserik dag. Men den har vart bra! det ska man inte säga annat om

Började med att jag hade sovmorgon, vilket i sig är så skönt att man borde skänka det en dag i almanackan, den årliga sovmorgonen då det är strängt förbjudet att göra annat än att vila ut! politiker hör mina ord, här har ni något som får er att vinna val!;) Sen så kokade jag två perfekta ägg som jag sedan mosade ner och gjorde en go äggröra av till frukost. Det blir lite chill med en film och lite dataspel på förmiddagen.

Något som var mindre bra! det var det faktum att det låg åska i vädret, och det gör att jag får huvudvärk. Alltid när det är sånt spänt väder så får jag huvudvärk:( Morsan är likadan och jag tror brorsan hade samma sak idag.. skumt det där. Dock inget som lite ipren och dubbeldos kaffe bekämpar. Den där blå/vita gubben med ukkulele kan sin skit.

Även vart en sväng och tränat undervattensrugby ikväll, och fick agera tränare idag tack vare att jag vart det i tidigare dagar och polarna tyckte att det va dags att jag fick lite ordning på dem. Så körde lite gamla övningar och tränade in lite teknik. Allt som allt gick träningen förvånantsvärt bra trots den ringa skara folk som orkat sig ner till dagens träning. Dock kan man undra om vår synd efter träningen va befogad:P Jag, olle o chrille drog alla till donken:P

Ska dejta min säng nu tänkte jag, mysa lite med kudden och vem vet, kanske drömma en go dröm. Imorn ska jag vara i Borås klockan 11 för möte med dom som skall hjälpa mig att fixa papprena och dylikt för starten av företaget. Därefter ska folk ut och på påskfest, men det vettetusan om man orkar... Den som lever får se.

Vill avsluta med att jag satte nytt rekord på Robot unicorn attack! och kan nog säga att det är det roligaste simpla spel jag spelat på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0