stressat schema!

Jag är lite dålig med updateringen just nu, detta pga att jag har massa med jobbet samt ex-jobbet i skolan att göra. Sen utöver det så har det vart fester för alla butikerna i affärshuset där jag jobbar, vilket i sig var riktigt ball. Imorgon skall jag till jobbet på förmiddagen, jobbar som tur är inte så länge, och sen på kvällen har en på jobbet bjudit in alla för en riktigt go hemmafest!

Ball och trevligt skall det bli, kul att träffa lite nytt folk också, dom har anställt lite nya ansikten och dem jag träffat hittills har varit riktigt jädra softa!:) tummen upp!

Mer än såhär blir det inte från mig ikväll, måste bara länka en så jädra skön japansk låt som avslutning. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0