Peppande väder!

Det är så galet nice väder, varmt o gott men samtidigt kall frisk luft. Gillar verkligen årstiden när den ser ut såhär. Har nästan varje dag vart ute och gjort någon form av aktivitet också, det känns rackarns skönt. Igår samlades vi ett gäng vänner och spelade fotboll, och innan det så har jag vart ute nästan varje dag och tränat discgolf (frisbeegolf alltså)

Bra tider! skall ringa till min chef på gamla jobbet nu och försöka deala till mig att jag jobbar för dom hela juni, och sen är ledig juli. Dom va iaf helt lugna med det faktum att jag ville till Kina, och det var inga problem:)

Nu ska jag ner och möta upp Johan, han ville ha lite sällskap övern en fika, kanske en glass och lite häng. Jag hoppas på lite discgolf efteråt. Peace

Kommentarer
Postat av: Kollen

Underbart väder är underbart, men kom igen, discogolf? :P

Nästa vecka får vi börja med löp-discgolfen istället. Låter manligare.

2010-04-13 @ 15:53:20
URL: http://ollemedkollen.wordpress.com/
Postat av: Micke

Hahaha:D olle du om någon tycker jag borde stötta mig i mina mer nördiga sporter:D tycker du ska med ut på en andra runda i eftermiddag också:)

2010-04-13 @ 16:34:44
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0