Ögonpåse, Solsken, Sushiskapande = ledig fredag

Idag vaknade jag sjukt trött, jag har ändå sovit mer än jag brukar. Dock så gick jag och la mig kanske lite väl sent. Så när jag gick in till badrummet såg mig själv i spegeln och undrade varför det var en alien i spegeln och inte jag, så insåg jag snabbt att det var dags att vakna till liv. En lite skvätt vatten i ansiktet, ett kik ut genom fönstret där man ser att det är strålande sol och vips så va tröttheten borta:) så ska skit tas:)

Idag har jag ju gett mig tusan på att jag ska göra egen sushi, vad som tar emot är att jag inte riktigt kan exakt hur. Jag har gjort det förr med kunniga vänner, men är inte hundra på allt. Det är väl kanske inte svårare än så att man ringer och frågar... Men känns inte det lite som att ge upp:D MACHOMAN!

Ah men först är det dags för frukost och lite datapillande en stund. Sen undrar jag om man inte ska kolla med olle och chrille om dom kanske är sugna på att vara med i mitt otroliga matprojekt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0