Möte med dom som vet saker och hopp om överseende

Nu sitter jag uppe sent igen. Dock av vettig anledning, Fiberik.se har en tävling där man kan vinna 200 tusen till sitt projekt och jag har suttit uppe och skrivit min ansökan. Dock är det så att sista anmälningsdatum har gått ut, men jag mailade dem och frågade om jag ändå kunde skicka in mitt bidrag (ang mitt hemliga projekt jag nämnt i bloggen). Svaret jag fick var att juryn iaf skulle sätta sig ner med bidragen imorgon måndag, så jag skulle skicka in formuläret och hoppas att dom har överseende. Så nu hoppas jag det:)!

Imorgon ska jag upp relativt tidigt för att åka på möte i Borås igen. Jag hoppas att jag får ute lite mer av det mötet än tidigare. Jag vill verkligen komma igång mer konkret. Dock är jag lite kluven angående hur projektet skall finansieras då jag behöver jobba in pengar till min flytt till Kina vid sommarens slut. Mycket saker i skallen vill jag lova. Ja ja ja, dags att sova nu iaf så man klarar av att hantera sociala situationer imorgon;) Dags att jobba hårt! peace!







Kommentarer
Postat av: Malin

Just ja du sticker till Kina i sommar. Hur länge blir du där borta? Hoppas det går bra med allt

2010-04-12 @ 15:27:25
URL: http://malinnaslundh.blogspot.com/
Postat av: micke

Jag blir borta i ett halvår om det blir som tänkt:) kommer du och hälsar på?

2010-04-12 @ 18:17:28
URL: http://mickenext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0