Kinesisk vip, skypemöte, och morgonhuvudvärk

Gick upp klockan 08:30 idag, är väl i princip ledig. Jag har skolarbete att göra men dom görs hemifrån. Det är så nära ledigt man kan komma.

Vad som skulle göras idag var att jag och min klasskamrat som skall göra examensarbetet tillsammans, vi skulle sätta oss ner och skriva ihop en projektplan för vårt arbete. Som sedan skall skickas till företaget vi skall sammarbete med. Därefter skulle vi sitta i ett skypemöte med deras VD och disskutera projektet.

Dock så är personen vi skall ha möte med upptagen och därmed har jag lite dötid här vid datorn, men det resulterar ju i att jag kan skriva detta inlägg:)

Har förövrigt suttit och skrivit med en annan klasskamrat Erik över msn, han är just nu i Kina och försöker få snurr på sitt klädmärke. Han stormtrivs och berättar att jag kommer ha det hur bra som helst när jag kommer dit. Jädrar va skönt det kändes att höra kan jag säga. Vart rätt nervös inför att flytta dit men den lindrades en smula när han började prata om hur det var där. Sen blev jag inbjuden till nån vip-community i Kina som jag blev medlem på, allt för att skapa bra kontakter, får väl se hur det funkar.

Nu skall jag ta en paus, dags att käka frukost och fira att min huvudvärk som jagat mig hela morgonen är över. Plus att jag är galet sugen på en riktigt go macka just nu:)

Peace









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0