Jobb, övertid, fest och en gnutta social förmåga

Jag ska börja med att skriva en rad om filmen i onsdags. Clash of the titans va inte dålig, men den var heller inget att hänga i granen. 3D effekter kan man lätt välja en annan film för att se, inte konstigt då den filmades i 2D för att sedan appliceras till 3D när det blev en hit med Avatar. Men det som gjorde mig besviken var att den aldrig riktigt kändes pampig. Det va inte den där känslan av att det var mäktigt, den där känslan om får filmer som Braveheart och Gladiator till mastodonter. Nej den uteblev, men helt illa va inte filmen. Men jag skulle ge den 2.5/5 möjliga Miklar.

Igår blev det inget inlägg för jag va ute hela dagen i princip. Det var taobuffé och frisbeegolf, sen kaffehäng.

Idag däremot ser det annorlunda ut, ska strax åka till gbg för att jobba i klädbutiken. Butikschefen är sjuk också så ska jobba över. Men det blir ändå en kort dag så är hemma klockan 18:00 igen. Därefter ville Jon att man kommer förbi till hans fest och tar en bärs och är social. Så det skall jag göra. Kör ju rätt lugnt på alkoholfronten just nu, men någon öl och vara lite social känns rätt. Nu måste jag fixa frillan och ta på mig något ruskigt snyggt i klädväg för snart är det jobb på G. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0